lauantai 24. tammikuuta 2009

...ja otsikko jäi jonnekin...

Sain Lellulta upean halausmeemin, mutta koko jutun liittäminen minun taidoilla tänne bloggeriin vaatii liikaa aikaa ja energiaa, joten liitin vain kauneimman kuvan.

Minä olen vähän huono halailemaan, ennemminkin reilu kunnon kädenpuristus.
Enkä jatka tätä kellekkään nimetylle vaan ihan kaikille.

Kun jätin suosiolla kevään sny-kierroksen suosiolla väliin niin liityinpä sitten tähän vaihtoon.


Parilleni tiedoksi: täytin ilmottautumisviestin neulepainotteisesti, enkä ajatellut askarteluja yhtään. Vaikka itse en askartele niin arvostan kovasti toisten tekemisiä. Olen katsellut useissakin blogeissa mm. kauniita koruja, mutta minusta ei ole tekijäksi. Varmaan taidot riittäisivät, mutta ei ole intoa ja en pidä pienen värkkäämisestä. Käytän kyllä paljon koruja ( en korviksia - ei ole reikiäkään korvissa) etenkin sormuksia ja ranneketjuja ja kaulassa pitää olla ainakin ohut ketju, muuten olen "alasti". Lempparimateriaaleja ovat hopea ja helmet, mutta vaihtelu virkistää.

Siis en vaadi sinua neulomaan, voit aivan hyvin askarrella, kun se on sinulle tutumpaa.





3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ikävä kyllä en pääsekään huomenna kauan odotettuun tapamiseen, olen kovassa kuumeessa ja huomenna on yksityiselle lääkärille aika punkteeraukseen klo 17.45. Harmittaa tosi paljon ja pitikin sattua tähän rakoon, kun olen hyvin harvoin sairaana. Jospa onnistuisi seuraavalla kerralla.

Bluemama kirjoitti...

Hippa, kiva kun kävit , nyt minun vuoro :) Aika kivoja vinkkejä annoit ylläriin ja ajatukset on jo työn touhussa! Ja materiaalit odottaa tuossa vieressä...

Bluemama kirjoitti...

Hei, joko olet saanut pakettini? se on kuiten lähetetty jo viime viikolla...ettei vain ole hukkunut.