lauantai 22. tammikuuta 2011

Kiertolaisia




Sain Amalialta tunnustusta, kiitos, kiitos! Ja nyt pitäisi kertoa seitsemän faktaa itsestään, ja tietysti ennen kertomatonta.
1. En ole moneen kuukauteen lukenut yhtään kaunokirjallista teosta, (minä entinen himolukija) hyi!
2. Olen riippuvainen iltakahvista - muuna aikana kahvi ei ole niin tärkeää.
3. Minulla on aina kesken monta käsityötä.
4. Olen hameihminen, pakko vaan pitää housuja tässä lumi- ja pakkashelvetissä.
5. En tykkää tiskaamisesta.
6. Ostan lähestulkoon kaikki lankani nettikaupoista.
7.Lauantai on minun lepopäiväni.
(huh huh, siinä on nyt seitsemän- ottipa koville)
Tämä pitäisi jakaa viidelletoista bloggaajalle, mutta kun tämä on kiertänyt jo kaikkialla ja kenellä ei ole niin olkaapa hyvä ja viekää tästä eteenpäin.

1 kommentti:

Päivikki kirjoitti...

Miekin olen hameihminen - olemme harvinaisia nykyään.