maanantai 10. marraskuuta 2008

Kirjainleikki

Pyysin Esikolta kirjaimen ja sain N.

Vaikea kirjain keksinköhän minä kymmentä minulle merkityksellistä sanaa tähän. Kokeillaanpas miten käy.

Naantalin nunnat, toivat neulomistaidon Suomeen.

Nalkutus, pahin tapani, sorrun joskus vaikka en halua.

Naiseus, iso osa identiteettiäni.

Nauru, terapiasta se parhaimillaan käy, elämän herkkua.

Nenä, tukossa, karstainen, hankala, vaatii paljon hoitoa.

Nimi, pidän omastani, en aio vaihtaa. Tänä vuonna vain seitsemän tyttöä on saanut saman nimen.

Niska, kovilla käsitöitä tehdessä, tarvitsee rentoutusta usein.

Nukkuminen, nukun kun nukuttaa, onnistuu linja-autossa erittäin hyvin.

Nuoleskelu, hitto että minä inhoan!

Nyt, paras hetki elää, ei jätetä mitään sitkun varaan.

Jos haluat itsellesi kirjaimen, laita kommentti. Lähetän sinulle omasi.

Pitäisi hakea kuivat pyykit kuivaushuoneesta, mutta nyt sataa niin kovasti, että parempi pitää pyykit kuivina siellä ja minut kuivana täällä. On tämä marraskuuta. Sateen ropina ikkunaludalla alkaa nukuttaa, siispä Hyvää Yötä!

Piti tulla vielä kerran muokkaamaan rivinvälejä, kun niitä oli aivan liikaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mukava oli ilahduttaa ja vielä mukavampi oli huomata että siinä onnistui!

Nuo puikkonallet on punaiset tarkoitettu 2-2,5mm ja vihreät 3-3,5mm sukkapuikoille, mutta myös muille puikoille voi tietenkin käyttää :) Mä olen omiini tunkenut isompia pyöröjä ja sit noita sukkapuikkoja sen 5 kpl :)

Nähdään taas!