perjantai 18. toukokuuta 2012

Seitsemän satunnaista


Kiitos Nätti Rätti !

Tunnustuksen saaneen kuuluu kertoa itsestään seitsemän satunnaista asiaa ja jakaa tunnustus eteenpäin seitsemälle blogistille.

1. Vietän nämä keväiset siitepölypäivät sisällä.
2. Olen ollut saman työnantajan leivissä jo 23 vuotta.
3. Olen museon ystävä.
4. Varhaiset herätykset eivät ole minua varten, olen iltaihminen.
5. En ole koskaan pelännyt pimeää.
6. Lähden heinäkuussa muutamaksi päiväksi Skotlantiin.
7. Nimeni on isäni valitsema, meillä on isällä, äidillä ja minulla nimipäivät peräkkäisinä päivinä. 

Ja eteenpäin:

7 kommenttia:

Eila kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta, se lämmittää aina mieltä:)
Tahtoopi vaan olla niin, että olen huono/laiska ottamaan haasteita vastaan;)
Hyvää keväänjatkoa sinulle!

Sartsa kirjoitti...

Kiitos!

Irma kirjoitti...

Kiitos paljon!!
Onnittelut itsellesi tunnustuksesta!

Äipän touhut kirjoitti...

Kiitos tunnuksesta. Sattumoisin tulin kurkkaamaan blogiisi ja huomasin tunnustuksen. Viime aikoina en ole paljoakaan ehtinyt käydä bloge lukemassa. Aurinkoista kevättä sinulle.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta :)

Tanja kirjoitti...

Kiitos postista! LÄhetys oli oikein oikein mieltä piristävä!

Anonyymi kirjoitti...

Kiva, kun otit kopin tunnustuksesta, jonka välitin.
Hyvä kesän jatkoa sinulle!
t: Nätti Rätti