sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Ei mämmiä,ei suklaata vaan Rucaa

Lääkitsin pitkäperjantaina makean tuskaani seikkailemalla nettilankakaupoissa. Etsin kaunista, keväistä, jotakin uutta ja ihanaa - ja löysin Araucania Rucaa.
Tämä herkku ei päädy vyötärömakkaroihin ( en edes tee vyötä).



100% sokeriruokoa 100g=241m Tästä tulee huivi minulle itselleni.
Keriessä lanka ei pölynnyt lainkaan, tuntui aikalailla merseroidulle puuvillalle.

Lankakauppa on Tinttamarelli, olen aiemmin asioinut Tampereen messuilla, nyt nettiostos. Kaikki sujui hyvin.
Minulla on näitä periaatteita: ensin tutkitaan itäsuomalaiset kaupat, sitten muut.
Nettikaupoissa asiointi on varmaa, useimmiten saa heti varmistuksen s-postiin onko lankaa saataissa tai sitten näkee montako vyhtiä hyllyssä on, ei tarvitse lähteä kauas lakakauppaan kuulemaan "tällä kertaa sitä väriä ei ole".

8 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Ihanan keväinen karkkiväri :)
Tulee varmasti kaunis huuivi ja on kivaa neuloa kun ei pölise !

Amalia48 kirjoitti...

Huomenta!
Ai, kävit siis lankaostoksilla tällä suunnalla;)ja komian näköstä lankaa olit löytänytkin.
Keväistä alakanutta viikkoa!

Äipän touhut kirjoitti...

Ihanan hempeät värit langoissa. Hyvää alkavaa viikkoa.

intsu kirjoitti...

Mielenkiintoinen lanka näyttää olevan. Vaikka mun ei saa edes ajatella uusia lankoja kun itsekin oikeesti järkytyin kun nyt remontin aikana oikein tajusin miten paljon minulla on lankaa! Mun pitää ensin saada varastoja pienemmiksi. Kiitos jo etukäteen tossuohjeesta! Kyllä mä itsekin vielä kuvaan ohjeen vaihe vaiheelta sittenkun ehdin taas tossuja tehdä. Nyt sattuneesta syystä vähän kaikkea hommaa on. Juu tosi iso remontti,kun alakerrassa 140 neliötä,on vain ulkoseinät pystyssä ja kantavien seinien kohdalla väliseinäpuut. Kiitos ja kiva kun olet alkanut käydä blogissani!

Anonyymi kirjoitti...

Hyvin mielenkiintoinen lanka, ummhff... Kiva värikin ;P.

Villiviini kirjoitti...

Kiva lanka. Olen täällä ekaa kertaa ja toistekin aion tulla.

suvi kirjoitti...

kävit kommentoimassa kuvablogissani:)ja uteliaisuus iski tietysti takasin päin...upeita lankoja,taatusti parempaa ku mämmi!

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Kaunista kevätväriä, vaahtokarkki minullekin tulee mieleen :D!
Minä olen totaalisesti nettikauppafani. Saa rauhassa miettiä, mitä ostaa, ja palata uudestaan vähän ajan päästä, kun on pohtinut tarpeensa. En edes muista, koska olisin viimeksi käynyt "oikeassa" käsityökaupassa. Ne ovatkin minulle tuhoisia, kun tulee tehtyä heräteostoksia...