torstai 9. huhtikuuta 2009

Huhtikuu on kuukausista julmin

Neuleita ei ole näytettäväksi. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Ostin kyllä viikko sitten kerän lankaa. kun työkaveri saa vauvan heinäkuussa, niin jos sukat... (Saara, jos luet niin ei JP:ssä vaan iltapäivän puolella, vauva meinaan).
Työssä onkin menoa ja meininkiä niin ettei tahdo perässä pysyä ( se kevät, se kevät...) ja kotiin tulee useimmiten rättiväsynyt ihminen. Huomiseksi, pitkäperjantaiksi olen suunnitellut kammarpuolen ikkunoiden pesua, jospa sää suosisi, eikä aurinko porottaisi. Ikkunat ovat nimittäin aurinkoon päin. Näkisi sitten sunnuntaiaamuna, kun aurinko tanssii...
Vietän pääsiäisen yksin kotona, en lähde minnekään. Joskus oli niin hemmetin tärkeää, että olin kaikki juhlapyhät siellä tai tuolla milloin kenenkin luona, nyt minulla on vaan pitempi viikonloppu kärsiä katupölystä ja siivota tai jos sais ne sukat puikoille...

Munarikasta Pääsiäistä kaikille!

3 kommenttia:

Äipän touhut kirjoitti...

Niin, joskus on hyvä olla kotona. Minulla meni monta vuotta niin, että olin aina juhlapyhat töissä. Nyt pääsiäisenä käymme isäni luona Kainuussa. Hyvää pääsiäistä !

Sini Helmi kirjoitti...

Kiitos vierailusta ja oikein mukavaa ja rauhallista Pääsiäistä sinullekin!!!

Unknown kirjoitti...

Leppoisaa pääsiäistä !